1. #1
    تاریخ عضویت
    خرداد 1403
    نوشته
    2,218

    بررسی علت استارت خوردن و روشن نشدن خودرو پراید

    این مشکل به دو صورت پیش می‌آید. ممکن است هنگامی‌که سوییچ را می‌چرخانید و یا دکمه‌ی استارت را می‌زنید هیچ واکنشی از سوی موتور استارت دیده نشود و نهایتاً یک‌صدای تق مانند بشنوید.
    دلیل این اتفاق می‌تواند مسائلی مانند مشکلات مربوط به باتری، برق‌رسانی ضعیف خودرو مخصوصاً به پمپ‌بنزین، مشکلات امنیتی کیت سوییچ و … باشد. حالت دیگری از روشن نشدن خودرو وجود دارد که پس از چرخاندن سوییچ و یا فشردن دکمه‌ی استارت، ماشین استارت می‌خورد اما موتور روشن نمی‌شود.

    1. ساده‌ترین دلیل ممکن می‌تواند نبود سوخت کافی در باک خودرو باشد. اگر خودروی شما خالی از بنزین باشد سوختی برای ترکیب و تراکم و درنهایت اشتعال وجود ندارد، پس خودرو هم روشن نخواهد شد. از ماشین گرسنه توقع بیجا نداشته باشید.

    2. با چراغ روشن بنزین چقدر پیمایش خواهند داشت؟ به پمپ‌بنزین و وظیفه‌ی مهمی که دارد اشاره کردیم. همچنین گفتیم که اگر این پمپ به هر دلیلی درست‌کار نکند، بنزین هم به موتور نمی‌رسد، درنتیجه خودرو روشن نمی‌شود. با پمپ‌بنزین ماشینتان خوب تا کنید تا آن‌هم هوای شما را داشته باشد.

    3. اگر مجموعه‌ی استارتر خودروی شما درست‌کار نکند، پس خودروی‌تان ‌هم روشن نخواهد شد؛ اما چون اهمیت زیادی دارد دوباره می‌گوییم. دقت داشته باشید که خرابی در دنده‌ها، قطعات متحرک و … می‌تواند دردسرساز باشد. درصورتی‌که مشکل از این سیستم بود در اولین فرصت اقدام به تعمیر و یا تعویض آن کنید.

    4. سومین مرحله از چهار مرحله‌ی استارت مربوط به اشتعال بود و این مهم مستقیماً به شمع‌ها و کویل‌ها مرتبط است. شمع و کویل خراب، زمان‌بندی و ولتاژ احتراق را خراب می‌کنند و نتیجه‌ی دوست‌نداشتنی روشن نشدن خودرو را به بار می‌آورند.
    اگر خودروی‌تان بد استارت می‌خورد، شمع‌های آن را به مکانیکتان نشان دهید تا از مشکلات احتمالی در آینده پیشگیری کنید. البته این خرابی می‌تواند به خطر نرسیدن برق به شمع‌ها باشد که در آن صورت باید سیستم برق‌رسانی خودروی‌تان را تعمیر کنید.


    5. اگر فیلتر بنزین خودروی‌تان مسدود و گرفته باشد، یا به هر دلیل دیگری مجاری سوخت‌رسانی به موتور دچار رسوبات و گرفتگی شده باشند، نباید انتظار داشته باشید تا خودروی‌تان با تک استارتی به‌صورت سرحال روشن شود و موتورتان غرشی دل‌نشین داشته باشد.

    6. سال‌ها است که کاربراتور به‌طور کامل جای خود را به انژکتور داده است. نام دیگر انژکتور سیستم پاشش سوخت است، همان‌طور که از نام دیگرش مشخص است وظایفی در حیطه‌ی بنزین رسانی دارد. پس وجود مشکل در انژکتور هم می‌تواند از دلایل استارت خوردن و روشن نشدن ماشین تلقی شود.
    فراموش نکنید مشکل روشن نشدن خودرو پس از استارت خوردن در فصول سرد سال، امکان وقوع بیشتری دارد. از دلایل آن‌هم استفاده از روغن‌موتورهایی با کیفیت پایین است. این روغن‌موتورها روانی لازم را برای حرکت قطعات متحرک داخل موتور فراهم نمی‌کنند.

  2. # ADS
    بررسی علت استارت خوردن و روشن نشدن خودرو پراید
    آگهی بازرگانی تبلیغات هوشمند
    تاریخ عضویت
    امسال
    نوشته
    1026
     
  3. #2
    تاریخ عضویت
    فروردین 1402
    نوشته
    2

    سلام

    سلام ماشین من وقتی سویچ روشن میکردم برق چراغ چک روشن نمیشد و ماشین استارت میخورد ولی روشن نمیشد بردم پیش برقکار از جعبه فیوز زیر فرمون برق یکسره برای چراغ چک برد الان مشکل ماشین اینه که وقتی سرد هست حالت در جا یا سلو نمیمونه ماشین و خاموش میشه باید ۲ ۳ دقیقه پامو بزارم سر گاز تا ماشین گرم بشه بعد سلو بمونه بن،ظرتون مشکلش چیه؟اکثر سنسور ها و درچه گاز و استپر و انژکتور ها رو چک و تعویض کردم مشکل حل نشده

بهترین بک لینک - سئو سایت - سفارش رپورتاژ آگهی - خرید آنتی ویروس - سیگنال فارکس تلگرام - خرید لایسنس نود 32 - دکتر اورولوژی تهران -
وان ایکس بت
خرید گوشی آیفون -
سایت بازی انفجار
سایت بت
جت بت
سایت enfejar
jetbet
تحلیل بیت کوین -
سایت پیش بینی فوتبال
منابع آزمون آیلتس -
سیب بت
بهترین بروکر فارکس - سایت تتر -
بازی انفجار
ردیاب - دانلود تراست والت - استخر پیش ساخته - دانلود سریال هیلو -
پوکر
betball90
بازی انفجار
سایت جت بت
سایت انفجار
آموزش تعمیرات موبایل شیراز - قرص تاخیری -
سایت انفجار
بلوک سبک - فلزیاب - نیازیها -
betorward
وان ایکس بت
سایت jetbet
اخبار روز - سینما برتر - تیترفا - روز 100 - ۳۶۵ روز

ورود

ورود